Pentru inscrierea mentiunii de stabilire a resedintei in actul de identitate, persoana interesata se adreseaza Serviciului Public Comunitar de Evidenta a Persoanelor pe raza caruia locuieste temporar, completand in acest sens Cererea pentru inscrierea in actul de identitate a mentiunii privind stabilirea resedintei, la care anexeaza urmatoarele documente:
- actul de identitate in care urmeaza a se inscrie mentiunea de stabilire a resedintei ;
- documentul cu care se face dovada adresei de resedinta, original si copie ;
- documentul cu care se face dovada achitarii a taxei extrajudiciare de timbru (5 ron).
In situatia in care solicitantul nu detine un act privind titlul locativ, incheiat in conditiile de valabilitate prevazute de legislatia romana in vigoare, gazduitorul sau dupa caz, reprezentantul sau legal isi va exprima consintamantul privind stabilirea resedintei, in prezenta personalului.
In situatia in care gazduitorul nu se poate prezenta la Serviciul Public Comunitar de Evidenta a Persoanelor, declaratia de primire in spatiu poate fi consemnata la notar public ori in fata politistului de ordine publica din cadrul unitatii de politie pe a carei raza teritoriala este situat imobilul.
Alte informatii despre viza de flotant, cat si despre actele necesare pe care trebuie sa le depui la sectia de politie de care apartii poti obtine de la Directia Generala de Evidenta a Populatiei (DGEPMB).